תכנון חופשה בישראל

ההחלטה לאן ללכת ומה לעשות היא אחד החלקים החשובים ביותר בכל תכנון נסיעה, וטיול לישראל לא אמור להיות שונה. יש לקחת בחשבון דברים רבים כשארוזים את הטיול בישראל, אז התחמשו במידע והשראה. אנו מספקים רשימת יעדים וחוויות בישראל שתוכלו לבלות עד שבועיים בחקר בעצם כל המדינה בישראל ופשוט בחרו בטיול קצר.

אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה יותר לישראל, אנו ממליצים להוסיף זמן נוסף מחוץ לערים המרכזיות בישראל. וותרו על הזמן הנוסף בצפון ובדרום ישראל והוסיפו תוך מספר ימים בירושלים, בתל אביב או בעיר העתיקה בירושלים.

זכרו שתל אביב וירושלים הן פחות או יותר הלב של המדינה

אז תעשו שם שפע של טיולי יום. לטיולים קצרים יותר אנו ממליצים לבקר רק בירושלים ובטל. אביב או בחר בטיול יום שם, אך לטיולים ארוכים יותר לישראל תוכל לצאת לטיולי יום רבים ככל שתרצה.

ישנם מספר טיולי יום שתוכלו לקחת מתל אביב, כולל ירושלים, ים המלח והעיר העתיקה בירושלים. יש גם סיורים של 3 או 4 ימים, כולל ירושלים וים המלח, כמו גם טיול יום לגדה המערבית ורצועת עזה.

אם ברצונכם לבלות לילה של מסיבות בטיולכם בתל אביב

אל תחמיצו את מועדוני הלילה, הברים, המסעדות, בתי הקפה והברים הפופולאריים בעיר, כמו גם כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר. יש פשוט כל כך הרבה דברים מהנים לעשות בתל אביב ובסביבתה – החל מהמטבח הישראלי ועד לחקר העיר העתיקה בירושלים, ים המלח והגדה המערבית ורצועת עזה. בדוק את רשימת המקומות הטובים ביותר בישראל וכמה טיפים מעולים כיצד לעשות את כל הדברים האלה בתל אביב כדי להפיק את המרב מזמנך שם.

אם אתם מתכננים טיול

האתר והאפליקציה של גו ישראל מציעים שפע מידע על המדינה. היכנס לאתר משרד התיירות הישראלי למידע נוסף על מה לעשות בישראל והיכן להישאר בישראל. המדריך הישראלי שלנו יעזור לכם לתכנן את טיולכם לתל אביב, ירושלים, הגדה המערבית, רצועת עזה וחלקים אחרים בישראל, וכולל רשימה של המקומות הטובים ביותר לביקור במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אמריקה. אנו מקווים כי מדריך זה יועיל לך אם אתה מבקר בישראל בפעם הראשונה או אם אתה מבקר בה בפעם השנייה או השלישית.

אם אתם רוצים לבלות רק סוף שבוע ארוך בישראל, עליכם לשכור רכב לישראל ולנסוע לאנשהו בתל אביב או בירושלים. כשתסיים את המסע שלך תוכל לסיים אותו בטיסה מאילת לתל אביב ואז חזרה לירושלים או לגדה המערבית.

תלוי מה אתה רוצה לעשות כאן, תזדקק לפחות ליומיים בתל אביב, אבל 10 ימים או שבועיים זה מספיק זמן כדי להרגיש טוב את ישראל כדי שתוכל לבלות כמה ימים עם משפחה, חברים ואולי אפילו טיול לגדה המערבית או לעזה.

ישנן עונות ופסטיבלים שונים שתרצה לתכנן במהלך השנה

לכן המשך לקרוא כדי לחקור את המקומות הללו ולקחת אותם בחשבון כמו גם את הלוגיסטיקה שלך בעת תכנון טיול לישראל. ישראל היא מדינה נפלאה וכדאי לקחת בחשבון את כל המקומות שתבקר בהם כשתארוז לטיולים שלך בישראל, אך אין זמן רע לבקר בישראל מכיוון שיש הרבה מקומות לחקור ועליך לקחת אותם בחשבון בעת התכנון הטיול שלך.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה