שלושה יעדים נפלאים לירח דבש

קרדיט depositphotos

עומדים להתחתן או ששברתם את הכוס לאחרונה? מזל טוב! זה הזמן לצאת לחופשה הראשונה שלכם בתור זוג נשוי, ואנחנו כאן לעזור לכם לבחור יעד מושלם לירח דבש חלומי.

כדי לממן את החופשה, ולהבטיח כי לא תאלצו להתפשר על שום היבט של ירח הדבש שלכם, מומלץ לצבור נקודות טיסה באחד הדרכים האפשרויות. ניתן לעשות את זה על ידי שימוש בכרטיס אשראי ייעודי, באמצעות השתייכות לתוכנית נאמנות המחלקת מיילים או חברות במועדון תעופה כלשהו.

רוצים לדעת כמה נקודות עליכם לצבור? קבלו שלוש הצעות ליעדים נפלאים.

האיים המלדיביים

יש סיבה לכך שהאיים המלדיביים נחשבים ליעד קלאסי לירח דבש . למעשה, יש כמה סיבות. בתור התחלה, הם נראים ומרגישים כמו גן עדן עלי אדמות: מזג אוויר נעים כל השנה, חולות רכים כמשי, עצי דקל מתנודדים ומי טורקיז.

יש שלל פתרונות לינה נהדרים באיים, כולל וילות מרהיבות שמונחות ממש על הים, ואתרי נופש מרהיבים, נוטפי רומנטיקה ועם אוכל מעולה. מלבד שלל הפינוקים המוצעים לזוגות טריים ומאושרים, האיים המלדיביים הם המקום המושלם לפעילות ספורטיבית ימית, מצלילה ועד גלישה.

אתם יכולים אפילו ללון במקומות בהם היו מפורסמים רבים. כוכבים עולמיים מגיעים לקריביים, לירח דבש וחופשות בכלל, כפי שמעידים העמודים שלהם ברשתות החברתיות.

סנט לוסיה

מהמלדיביים אנחנו עוברים לקריביים, ובפרט לסנט לוסיה הקסומה. אתם תתאהבו באי הזה מרגע שתראו את  האייקונים שלו – שני צריחים געשיים העולים מתוך מי התכלת. האיים הקריביים, הכוללים גם את איי בהאמה, ג'מייקה, ברבדוס ועוד, מציעים יוקרה ורומנטיקה במחירים סבירים, עם שמש לאורך כל השנה.

בסנט לוסיה תמצאו כמה אפשרויות לינה מעולות, כולל מלון ג'ייד, ממנו נשקף נוף מפואר, או חוף שוגר ליוקרה של פעם בחיים. אתם יכולים להתעורר לאוויר האוקיינוס ​​הצח, לקול הגלים המתנפצים עליו ולמראה החוף המרגיע.

אפשר לאכול במסעדות לאור נרות על החוף, לצאת לטיולים שלווים במסלולי הליכה מסודרים, להתפנק בטיפולי ספא מרגיעים ולהפליג לעבר השקיעה, נשואים טריים ייהנו מחוויה בלתי נשכחת.

איי סיישל

עוד יעד קלאסי לירח דבש. מדינת האי הזו מפורסמת בצדק בזכות יופייה הרב: חופים מושלמים עם סלעים ייחודיים, גבעות ירוקות ושופעות ואתרי נופש אשר מעוצבים בחוכמה, כדי להפיק את המקסימום מכל היתרונות של המקום.

זו אופציה אידיאלית לחופשה רומנטית, שתציב רף גבוה מאוד עבור כל החופשות העתידיות שלכם בתור בני זוג. בנוסף לחוויה הזוגית העמוקה והייחודית, באיי סיישל תוכלו לפגוש חיות בר מדהימות, כולל צבים ענקיים ומגוון העשיר של יצורים ימיים, אשר חיים במעמקי מים הצלולים של האוקיינוס ​​ההודי.

לסיכום

בהצעות שלנו, בחרנו מוטיב חוזר של איים, מכיוון שהם מושלמים לירח דבש, כמובן שיש המון יעדים נוספים שיכולים להתאים, ואתם צריכים לבחור בהתאם לרצונות ולחלומות שלכם.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה