עוד לא סגרתם אטרקציות לקיץ לנו יש רעיונות!

קרדיט לתמונות FREEPIK

כולנו כבר מרגישים ת הקיץ, וחלק מאיתנו – בעיקר הצעירים שבחבורה – כבר מריחים את החופש הגדול. אז זה הזמן שבו אנשים רבים מתכננים את החופשה הבאה שלהם באילת, בין אם לסופשבוע צנוע יחסית, ובין אם חופשה ארוכה יותר בחודשי הקיץ. עקב הביקוש הגבוה לאטרקציות ובילויים באילת, כדאי לבצע את ההזמנות ולשריין מקום מבעוד מועד, בעיקר למקומות שבהם קיימת מגבלה על מספר האנשים. יכול להיות שכבר סגרתם לעצמכם כמה אטרקציות, ואם לא – הנה עוד כמה רעיונות טובים לבילוי ופעילות באילת בעונה החמה.

טיולים בהרי אילת בקיץ – האם זה אפשרי?

אחד היתרונות העצומים של אילת הוא כמובן התפאורה המרהיבה שמסביב. ההרים הססגוניים בצבעי אדום, שחור וצהוב עומדים ברקע, וממש מזמינים אתכם להיכנס אל המסתורין של המדבר. אבל האם בעונה החמה זה בכלל אפשרי? ובכן, לא היינו ממליצים לצאת לטיול רגלי או על אופניים הכולל הליכה בשעות הצהריים. מה שכן אפשר לעשות, הוא לצאת לטיול רגלי צנוע יחסית בשעות הבוקר המוקדמות, או בשעות הערב בטרם יורדת החשיכה.

יחד עם זאת, יש הרבה חברות באילת שישמחו להציע לכם טיולים רכובים על ג'יפים, טרקטורונים, רייזורים וכדומה, וזה כבר סיפור קצת אחר. יש גם מקומות המציעים יציאה לטיול קצר על גמלים, או טיול ארוך יותר הכולל אירוח מדברי אותנטי, ושוב – כדאי לבחון את הטמפרטורות לפני שעולים על הגמלים. מעבר לכך, יש כמה וכמה מקומות מרהיבים שאפשר להגיע אליהם עם הרכב הפרטי, בתוך המזגן.

המצפה התת ימי – אטרקציית חובה באילת

כאשר מדברים על אטרקציות באילת חייבים להזכיר את המצפה התת ימי, ובצדק רב. מדובר באטרקציה המובילה בעיר מזה שנים רבות, הכוללת אזור ענק בו פזורים מתחמים ייחודיים המפגישים אתכם עם החיים של הים האדום. חשוב לדעת כי הכרטיס למצפה התת ימי תקף לשלושה ימים רצופים, כך שלא חייבים להספיק הכל ביום אחד, ואפשר לשלב את הביקורים ביחד עם אטרקציות נוספות שהכנסתם ללו"ז.

בין היתר, במצפה התת ימי יש בריכת כרישים ענקית הכוללת מנהרה שקופה, בריכה של צבי ים, בריכה של יצורים הזוהרים בחושך, המצפה עצמו שיורד אל השוניות המרהיבות 6 מטר מתחת לפני המים, מתחם של דגים נדירים, ועוד. במצפה ישנן גם פעילויות אקטיביות, כגון אפשרות לשנרקל בבריכה עם יצורים ימיים, אפשרות לצלול בבריכות המצפה, לצאת לשייט עם ספינת הזכוכית קורל 2000, השתתפות בסיורים מודרכים ובהאכלות של הכרישים והצבים, משחקים משפחתיים חביבים, ועוד.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

אטרקציות מדהימות בצ'אנג מאי

כשרוב האנשים חושבים על תאילנד, הם מדמיינים את הזוהר והזוהר של בנגקוק. אבל תאילנד היא הרבה יותר מסתם עיר הבירה! שוכנת בהרי צפון תאילנד, צ'אנג

להזמנת חופשה