עוד לא חוויתם את הגולן בחורף? זה הזמן!

קרדיט תמונה FREEPIK

ברמת הגולן אפשר לטייל ולהתארח לכל אורך השנה ולכל עונה יש את המאפיינים המיוחדים שלה. יחד עם זאת אין ספק שעונת החורף היא זמן טוב במיוחד לבקר ברמה וליהנות ממגוון רחב של טיולים ואטרקציות.

מה עושים בגולן בחורף

ברמת הגולן ממתין לכם מגוון רחב של מסלולים העוברים במקומות מרהיבים ביופיים, לרבות נחלים שזורמים עכשיו בשצף קצף ומייצרים מפלים מרהיבים, כמו מפל גמלא, נחל עיון, עין דיבשה ועוד רבים וטובים אחרים. אומנם, עכשיו כשהימים קרים לא נעים במיוחד להיכנס למים הקרים, אך אין ספק שמדובר במראות מרהיבים ובלתי נשכחים של מפלים הנופלים מגובה מספר מטרים אל בריכות צלולות.

בנוסף לכך, לכל אורך מסלול הנחלים יש עכשיו פריחות מרהיבות של כלניות, רקפות, תורמוסים ושלל פרחים נוספים המעטרים את הרמה הירוקה בצבעים עזים. אכן, בתקופה הזו הגבעות והמישורים של רמת הגולן מציגים מרחבים ירוקים נרחבים עד לקצה האופק. דרך אגב, יש ברמה גם לא מעט נביעות חמות, בעיקר בנקודות המגע עם עמק החולה ומעט מתחתיה באזור חמת גדר, חלקן כרוכות בתשלום ואחרות לגמרי בחינם. אין טוב יותר מאשר להיכנס לבריכת מים חמים טבעית כשעוד קריר בחוץ, רק הקפידו להביא איתכם מגבות.

וכמובן שאי אפשר לדבר על החורף ברמת הגולן בלי להזכיר את החרמון שבימים האלו הצטברו בו עשרות סנטימטרים ויותר ממטר של שלג. תוכלו כמובן להיכנס אל האתר עצמו וליהנות מ- "הזהב הלבן" על גג העולם, מהרכבל המדהים וגם משיעורי סקי למתחילים. מצד שני תוכלו גם לטייל באזור נחל שיאון והר דוב הצמודים לחרמון, באזורים הפתוחים לאזרחים.

שלל אטרקציות בגולן

מכיוון שכלכלת רמת הגולן מתבססת לא מעט על תיירות, יש גם המון אטרקציות שממתינות לכם עכשיו לקראת סוף החורף. בין היתר תוכלו לצאת לטיולי ג׳יפים, טרקטורונים ורייזורים במסלולים מקסימים, תוכלו לבקר באתרים היסטוריים עם סיורים מודרכים, לקפוץ לברכת רם הגדולה, ליהנות מאוכל דרוזי אותנטי, לבקר ביקבים ובמטעים שמציעים טעימות וקטיף עצמי, וכמובן גם להתארח בצימרים בכל קשת רמות האירוח.

יחד עם זאת, ראוי לציין כי בעונה זו קיים ביקוש יחסית גבוה לצימרים בגולן ולכן כדאי שלא לדחות את ההזמנה לרגע האחרון אלא להזמין את המקום שלכם מבעוד מועד. מכיוון שהרמה בסופו של דבר אינה כה גדולה, לא משנה אם תיקחו את הצימר שלכם במרכז, בדרום או בצפון הרמה. דווקא נחמד לשלב הנסיעה היפייפיה בהגעה לכל אטרקציה ומסלול שתרצו. ואם אתם רוצים עוד פרטים היכנסו לאתרי תיירות גולן.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה