האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

קרדיט לתמונות FREEPIK

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן ליהנות במרבית ימות השנה.

שנורקל וצלילה באילת

צלילה באילת היא כמובן אטרקציית חובה. הים הטרופי מאופיין במגוון עשיר וססגוני במיוחד של דגים, אלמוגים ובעלי חיים ימיים נוספים, ואין כמו לראות אותם מקרוב. מבחינת הצלילות, בהתאם לגילו של הילד אפשר לקחת אותו לצלילת היכרות עם מדריך, בת כמחצית השעה עם ירידה לעומק של כשישה מטרים לכל היותר. כמובן שלא חייבים דווקא לצלול וניתן לשנרקל בחופים עם שוניות האלמוגים השמורות, הקרובות יותר לחוף. יחד עם זאת, לגבי שנרקול וצלילה צריך לזכור שבימות החורף יכול להיות קצת קר במים, בעיקר אם צוללים, אז כדאי לבדוק אם הילדים מעוניינים בחוויה. מעבר לכך, קיימת גם אפשרות לצלול ולשנרקל במצפה התת ימי בהשגת מבוגרים ובליווי מדריך.

אטרקציות מודרניות באילת

יש לא מעט אטרקציות באילת לילדים שלא מבוססות דווקא על פלאי הטבע. כך למשל, קניון אייס מול נחשבה לאחד ממוקדי המשיכה העיקריים בעיר הדרומית, בזכות משטח ההחלקה על הקרח, וגם בזכות סימולטורים ומשחקי וידאו מתקדמים שמלהיבים את הילדים. עוד אפשרות היא להגיע למתחם טופ 94 שנמצא באזור הצפוני של העיר, שם הילדים וגם בני הנוער יוכלו ליהנות מפעילות מלהיבות ופעילויות אקטרים, כמו קיר טיפוס.

המצפה התת ימי

אחת האטרקציות הכי אהובות על ילדים הוא כמובן המצפה התת ימי. כאן ממתינים להם כמה וכמה מתחמים שבכל אחד מהם ניתן לפגוש בדרך אחרת את יצורי הים האדום ויצורים ימיים נוספים. בין היתר, ניתן לבקר בבריכת הצבים ובבריכת הכרישים וחתולי הים, במתחם הדגים הנדירים, בעלי החיים הימיים הזוהרים בחושך, לרדת במצפה לעומק שישה מטרים מול השוניות המרהיבות, לצאת לשייט בספינת הזכוכית קורל 2000, להיכנס למתחם אקווה דום המפגיש את המבקרים עם חיי הלווייתנים, ועוד הרשימה ארוכה.

טיולים בהרי אילת

עוד אטרקציות באילת שילדים ומבוגרים כאחד אוהבים מאוד, הן יציאות לטיולים בהרי אילת הקסומים. את הטיול ניתן לעשות למשל על גבי גמלים ואף לזכות באירוח בדואי, או שניתן לצאת לטיולים רכובים על גבי ג'יפים או טרקטורונים מושכרים, על גבי אופניים, וגם ברגל או במכונית הפרטית בהתאם למסלול.

אטרקציות מדהימות בצ'אנג מאי

כשרוב האנשים חושבים על תאילנד, הם מדמיינים את הזוהר והזוהר של בנגקוק. אבל תאילנד היא הרבה יותר מסתם עיר הבירה! שוכנת בהרי צפון תאילנד, צ'אנג

להזמנת חופשה