מטיילים בדרום במגוון אטרקציות ובהנחות מטורפות ממערכת השוברים של פורטל קרמל

קרדיט תמונה FREEPIK

דרום הארץ מציע עבורנו מגוון אטרקציות ייחודיות. לא כולם מכירים את כל מה שיש לדרום להציע, לכן פנינו לפורטל קרמל – פורטל הפנאי של ישראל, על מנת לקבל מידע על האטרקציות השונות וגם איך אפשר לייצר חופשה או בילוי משפחתי בעלויות משתלמות במיוחד.

ים המלח המקום הנמוך והייחודי ביותר לחופשה

אז מה אפשר לעשות בים המלח? מעבר למלונות הנעימים שיש באזור והאפשרות לצוף על המים המלוחים ביותר בעולם, יש עוד המון דברים שאפשר לעשות באזור. אטרקציות בים המלח כוללות המון אזורי טבע ייחודיים. ההרים שסובבים את האזור מספקים מסלולי טיול ייחודיים שבהם מחכים לכם גבים מלאים במים ומעיינות נפלאים שניתן להשתכשך בהם. מכיוון שמדובר באזור חם מאוד, במקומות שניתן להיכנס למים, המים חמים ונעימים. בפורטל קרמל מחכים לכם מגוון מסלולי טיול עם כל הפרטים שאתם צריכים כדי להחליט האם המסלול מתאים עבורכם.

מה לעשות בעיר הדרומית ביותר במדינה – אילת?

אילת היא העיר הדרומית ביותר במדינה והיא גם עיר הנופש המוכרת ביותר. מדובר בעיר קטנה, אך יש המון אטרקציות באילת שכדאי להכיר גם עבור משפחות עם ילדים וגם עבור מבוגרים. ניתן להנות מהמצפה התת ימי, מטיולי ג'יפים בהרי אילת היפים והצבעוניים, ממרכז הצפרות שבעיר, משמורת האלמוגים, מהפלגות של מספר שעות בים האדום ועוד. מבוגרים וזוגות יכלו להנות מחיי הלילה העשירים שהעיר מציעה וממגוון המסעדות באזור.

אקסטרים בדרום – אילו אטרקציות מחכות לכם?

משפחות ומבוגרים מחפשים הרבה פעמים אטרקציות אקסטרים מלאות באדרנלין. גם הדרום מציע מספר אטרקציות כאלה שכדאי להכיר. אם אתם מעוניינים באטרקציה שמתאימה לכל המשפחה או אטרקציה רומנטית לזוג, כדור פורח בדרום ללא ספק יכול להיות מתאים. אם אתם מחפשים משהו שכולל נגיעה עם הטבע, טיולי טרקטורונים על מסלולי הפודרה שמציע הדרום יהוו מקור אדרנלין יותר ממעולה. על הטרקטורונים ניתן לעלות מגיל מסוים. כנסו לפורטל קרמל וצרו קשר עם בתי העסק השונים, מהם תוכלו לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים לכם.

לטייל בדרום לפני שמגיעים לאילת

כיום כבר ניתן לטוס לאילת ולהגיע בתוך שעה, אך רוב המשפחות בוחרות לנסוע לאילת ולעצור בדרך במוקדי עניין מגניבים. אם אתם מחפשים לטייל ולהנות ממה שיש לדרום להציע לפני שאתם מגיעים לאילת, ההמלצה של קרמל היא להכין באוטו את הציוד כבר בערב, לקום מוקדם בבוקר, לשים את הילדים באוטו ולהתחיל להדרים. הילדים יתעוררו עם הזריחה ויוכלו לראות את היופי של הבוקר. תוכלו לעבור איתם בשמורות הטבע ולראות יעלים יורדות לשתות מים, תוכלו לעצור באחד ממרכזי המבקרים וללמוד על המקום, להנות מאיזו אטרקציית אקסטרים, פינת ליטוף או קטיף ולהגיע אחר הצהריים לעיר אילת.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה