מחפשים להתרגש עם חדשנות ואיכות? סימפונט רעננה!

קרדיט תמונה: FREEPIK

כל חובבי המוזיקה הקלאסית באזור רעננה, ולמעשה רבים מחובבי הז'אנר בישראל, מכירים היטב את תזמורת סימפונט רעננה. מדובר בתזמורת הנחשבת לקול ייחודי במוזיקה הקלאסית המקומית, שהוקמה כבר לפני שלושים ואחד שנה. במשך השנים זכתה התזמורת להערכת רבה, הן בזכות מופעים נהדרים המציגים את מיטב האמנים המוכרים והצעירים, והן בזכות תרומתה לחינוך המוזיקלי, לטיפוח המורשת והיצירה העברית והישראלית, והבאתה קהלים חדשים לעולם המוזיקה הקלאסית המופלא. אם גם אתם נמנים על חובבי התרבות המשובחת, כדאי לכם לשים לב למופעים התזמורת המתוכננים בשנה הקרובה.

תזמורת מובילה בנוף המקומי

כאמור, סימפונט רעננה מהווה קולי ייחודי כבר למעלה משלושה עשורים, ומארחת מדי שנה מנצחים וסולנים מופלאים מהארץ ומחו"ל. זאת, לצד פעילות מבורכת לקידום פרויקטים מוזיקליים בבתי ספר ובגני ילדים. התזמורת מעלה בכל שנה כ- 350 קונצרטים, מוזמנת להופעות במדינות שונות ברחבי העולם, ומשתתפת בפסטיבלים החשובים של ישראל. כאמור, כדאי לשים לב להופעות המתוכננות במהלך השנה הקרובה.

טעימה קטנה של אירועים ברעננה

שווה להיכנס לאתר של התזמורת ולבדוק אילו מופעים מתוכננים בעונה הקרובה, שמתחילה ממש בקרוב. כדי לתת טעימה, נתחיל עם מופע שיעלה בחודש אוקטובר, שיפתח את העונה החדשה. במופע זה יופיעו המנצחת קרן גרליצקי ביחד גל הוכבר האמון על כלי ההקשה, הרקדנית רותם וייסמן ונתאי צרי על הכינור. ביחד יעלו האמנים את מופע הבכורה שנקרא "קונטקט – יצירה לרקדנית ומתופף" מאת קרן גרליצקי. כמו כן, הם יבצעו את סימפוניה מס' 5 במי מינור, אופ. 64 מאת צ'ייקובסקי, את קונצ'רטו לכינור מס' 1 ברה מז'ור, אופ. 19 מאת פרוקופייב

עוד מופע נפלא שמתוכנן לעלות בחודש נובמבר, הינו "מנדולינה וגיטרה" בניצוחו של עדו ארד, ביחד עם אדם לוין על הגיטרה ויקי ראובן על המנדולינה. מופע זה יכלול את הקונצ'רטו לגיטרה ומנדולינה מאת אבנר רודמן, את סימפוניה מספר 9 בדו מז'ור, ד' 944 "הגדולה" מאת שוברט, וכן את קונצ'רטו לארנחואז לגיטרה ותזמורת מאת רודריגו.

כחודשיים לאחר מכן, בינואר של שנת 2023, תעלה סימפונט רעננה את המופע "שומאן שומאן" בניצוחו של איאן שו, ביחד עם פרופסור תומר לב שינגן על הפסנתר. המופע יכלול את קונצ'רטו לפסנתר בלה מינור, אופ' 7 מאת קלרה שומאן, את סימפוניה מס' 38 ברה מז'ור, ק. 504, "פראג" מאת מוצרט, וכן את קונצ'רטו לפסנתר בלה מינור, אופ. 54 מאת רוברט שומאן.

 

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה