מגיעים לאילת? 4 האטרקציות הכי שוות לכל המשפחה!

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מתכננים לרדת בקרוב לאילת עם כל המשפחה, אתם בוודאי מחפשים פעילויות שיתאימו לכל הגילאים ויהיו מעניינות ומרגשות עם זיכרונות יפים. למעשה העיר הדרומית מציעה הרבה מאוד אטרקציות מגניבות ומעשירות כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל. בשורות הבאות נסקור 4 אטרקציות שלדעתנו הן הכי שוות ומתאימות לכל המשפחה אז אתם מוזמנים אם להמשיך ולקרוא.

המצפה התת ימי

לפחות לדעתנו, מבין אטרקציות למשפחה באילת, המובילה היא המצפה התת ימי שאותו מכירים כמעט כל הישראלים והוא ממשיך להתחדש בהפתעות ופעילויות. מדובר במבנה ייחודי עם מגדל תצפית תת ימי שסביבו עשרות מתחמים ואקווריומים המגלים את נפלאות הים האדום. במצפה יש מבחר עשיר ונדיר של מאות בעלי חיים ודגים, לרבות בריכת הכרישים הכי גדולה במזרח התיכון שאפשר לצפות בה בזמן הליכה דרך מנהרה שקופה. כמו כן בפארק הפנימי והחיצוני יש שורה ארוכה של פעילויות המתאימות לכל המשפחה כמו צפייה בהאכלה של צבי ים, הדרכות, האכלת הכרישים, אקווריומים של דגים נדירים, ירידה במגדל לעומק של שישה מטר מתחת לפני המים, מופע מרהיב בתלת מימד שמציג את עולמם המופלא של הלוויתנים, ועוד.

שחייה עם דולפינים

ריף הדולפינים מציע לא רק חוף נהדר אלא גם חוויה מיוחדת של מפגש וצפייה בדולפינים הנמצאים בסביבה הטבעית שלהם. אפשר להביט בהם מקרוב על ידי הצטרפות לצלילה במעמקי הים המשאירה זיכרונות בלתי נשכחים. כמו כן הריף הוא מתחם אקולוגי שיש בו גן בוטני, בית קפה, פינת חי, מתחם טיפולים ומסעדה.

נפלאות ההרים

אילת מוקפת הרים מרהיבים עם שלל מסלולי טיול שניתן לבצע אותם באורכים שונים ולא מצריכים כושר גופני גבוה. בין היתר תוכלו לבקר בעמודי עמרם, בקניון השחור או להגיע לחוות הגמלים וותיקה השוכנת בנחל שלמה. בחווה אפשר לצאת לטיול משפחתי על גבי גמלים המתחבר לקצב המדבר, החל מטיול של שעה ועד טיולים של חצי יום הכוללים גם אירוח מדברי.

החלקה על הקרח במדבר

אילת היא כידוע עיר חמה במיוחד, ולכן מפליא להיכנס אל קניון אייס מול אשר קיים בו משטח החלקה גדול מאוד ברמה אולימפית, בו כל אחד יכול לעלות ולהתנסות בהחלקה. ניתן גם לקבל שיעורים פרטיים לשיפור היכולות. מעבר לכך קניון אייס מול הוא קניון לכל דבר המציע גם אטרקציות טכנולוגיות מתקדמות כמו משחקים וסימולטורים לילדים.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה