מגיעים לאילת? בואו לשנרקל עם כל המשפחה!

קרדיט תמונה FREEPIK

בימים האחרונים כולנו מתחילים להרגיש את הסתיו, בעוד הימים מתקררים וחגי תשרי נמצאים איתנו. זהו כמובן זמן מצוין לרדת לאילת וליהנות מהאטרקציות, כאשר אפילו בעיר הדרומית הטמפרטורות נוחות יותר וכבר לא לוהטות. עם זאת, הטמפרטורות באילת בהחלט חמות ומאפשרות כניסה למים של הים האדום, וגם טמפרטורת המים עדיין גבוה ונעימה. כעת גם אפשר לעשות הרבה יותר טיולים לאורך היום, בין אם ברגל, באופניים, בג'יפ או ברכב, ואפילו על גמלים – באזור ההרים היפהפיים. וכמובן, חוויית השנורקלינג היא עדיין אטרקציית חובה לכל מי שיורד לאילת עם כל המשפחה.

איפה אפשר לשנרקל באילת

שנירקול תמיד היה אטרקציה מועדפת על היורדים דרומה, שכן הים האדום הטרופי הוא אוצר טבעי מדהים ביופיו. השוניות הקרובות יחסית לחוף מאפשרות גם לצעירים ולמי שאיננו צוללן להתוודע אל היופי המרהיב, אל שלל הדגים, האלמוגים ובעלי החיים. את החוויה אפשר לעבור בכמה חופים שבהם השונית יחסית שמורה ומצב טוב, והדבר החשוב ביותר הוא לעזור לה, להישמע להנחיות ולא לפגוע באוצר הזה. לאורך החופים פזורים מועדוני צלילה שבהם ניתן גם להשכיר ציוד שנירקול איכותי – משקפות, שנורקל וסנפירים, למי שאינו מעוניין להוציא כמה מאות שקלים על קנייה למבוגרים והילדים במשפחה.

עם זאת, יש אנשים המחפשים חוויית שנורקלינג יותר מוגנת ובטוחה, וחשוב לדעת שהאופציה בהחלט קיימת – במצפה התת ימי. לא כולם יודעים שהמצפה מציעה הרבה יותר מאשר מתחמים לצפייה והתרשמות מבעלי החיים של הים האדום. למעשה, יש בו פעילויות מגוונות ואקטיביות, ואחת מהן היא שנירקול בתוך בריכת אגירה גדולה. זאת אומרת שניתן לשלב בתוך הביקור במצפה על שלל המתחמים גם שנורקלינג בבריכה יותר בטוחה ומוגנת מכניסה של ילדים לים הפתוח, והיא גם בטוחה מבחינת בעלי החיים המצויים בה.

את השנירקול במצפה התת ימי אפשר לעשות בקבוצות קטנות המונות עד ארבעה משתתפות, המלוות כל הזמן במדריך מנוסה שגם מספק לפני הכניסה כלל התנהגות נאותים בתול המים. החוויה אפשרית לכל ילד מגיל שש שנים שיודע לשחות ברמה בסיסית ובריאותו הבסיסית תקינה. ההורים יכולים להיכנס עם ילדיהם לבריכה אך לא חייבים לעשות זאת. מה שכן, יש להביא בגד ים, מגבת ונעליים המתאימות למים, ומלבד זאת הילדים והמבוגרים יקבלו את ציוד השנירקול המצפה התת ימי. מכאן והלאה מתחילות כ- 20 דקות של חוויה מופלא עם ליווי צמוד של המדריך, שגם מתרגל את הנכנסים למים בשימוש בשנורקל והמסיכה.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה