לינה בבית שאן – ממש לא מה שחשבתם!

קרדיט לתמונה: יניב רפאל

ישראלים אוהבים לטייל, והרבה. אם עד לפני שנתיים רובנו אהבנו לטוס לחו"ל הרי שבשנתיים של הקורונה גילו לא מעט ישראלים את ההנאה הרבה בטיול בישראל על כל מרחביה ואזוריה. ישראל אמנם קטנה אבל יש בה יופי ומגוון נופי, קולינרי, תרבותי ואנושי, מהצפון הירוק, דרך המרכז שוקק החיים וכלה בדרום הצהוב והעצמתי. לכל אזור יש את הייחודיות שלו, הצבע שלו והיופי שלו וכאשר לוקחים את כל הפרמטרים הללו, אין אזור שהוא מיוחד יותר מעמק המעיינות.  לינה בבית שאן

נעים להכיר- העמק!

עמק המעיינות ממוקם בצפון הבקעה, באזור בעיר בית שאן שהיא בירתו. העמק משופע במים זורמים, נחלים, מעיינות ובכל ימות השנה אפשר ליהנות ולהתפעל מהזרימה המרשימה וגם לטבול במים הצוננים והמרעננים. גם בעונת החורף האזור מושך תיירים רבים וזה בזכות מזג האוויר המיוחד של האזור. החורף הנעים מאפשר לבלות באזור ולטייל בו בין אם ברגל, בין אם ברכב ובין אם בתוך פארק המעיינות עצמו עם הקלנועיות של הפארק.

פנטהאוז רפאל – ככה לנים בעמק המעיינות

האפשרויות לבילוי הן רבות ומגוונות ומשפחות עם ילדים נהנות מהיצע רחב שמאפשר לכל אחד מהמשפחה להתחבר לתחום בילוי כזה או אחר באזור. זה יכול להיות שייט קיאקים על הירדן, טבילה צוננת במפלים או במעיינות, סיור קולינארי במסעדות האזור או פשוט רביצה מול הנוף האינסופי של העמק.

האזור שבעבר לא היה משופע באפשרויות לינה הפך בשנים האחרונות אטרקטיבי למדי ויש בו לא מעט אפשרויות לינה. דירות נופש רבות קמו והרף לאירוח רק עולה ככל שהאזור צובר פופולאריות. פנטהאוז רפאל ממוקם בלב ליבה של העיר בית שאן ומציע לשוהים בו אירוח ברמה גבוהה מאד. הפנטהאוז כולל מרחב מפנק לכל המשפחה עם מטבח מאובזר, מקום לינה לעד 11 אנשים ומרפסת רחבת ידיים עם נוף מרהיב להרי הגלעד.

לינה בבית שאן- מה ישראלים מעדיפים?

בשנים האחרונות ישראלים הבינו שעל נוחות לא כדאי להתפשר. כך, במקום להסתפק בחדר קטן במלון רועש, יותר ויותר משפחות בוחרות ללון בדירות נופש מפנקות שמציעות את כל מה שדרוש לטובת חופשה מהנה ומפנקת. כך למשל, אחרי בילוי ארוך מחוץ לבית, המרחב בפנטהאוז רפאל למשל, מאפשר לילדים להתרוצץ ולשחק בהנאה וההורים יכולים לנוח מכל האטרקציות.

אופציית לינה כזו בפנטהאוז מפנק נוחה גם מבחינת ההתארגנות. במקום ללכת למסעדות אפשר להכין ארוחות בתוך הבית וכך לחסוך את הטרטור של חיפוש מסעדה כל יום. האפשרות לבשל בתוך הפנטהאוז חוסכת גם לא מעט כסף ומאפשרת להפוך את החופשה לאינטימית יותר.

הבחירה ללון בתוך בית שאן מייצרת שפע של אפשרויות מכל הבחינות. האטרקציות הקרובות כמו הסחנה, המפלים הלבנים, עמק המעיינות ועוד מאפשרות לחוות את כל האזור במלוא מובן המילה. מנגד, בעיר עצמה יש שפע של מסעדות מיוחדות החל ממסעדות אוכל ביתי אותנטיות וטעימות וכלה במסעדות מודרניות עם טעמים מיוחדים ואוכל מקומי עשיר. לפנטהאוז שממוקם בתוך העיר תוכלו להזמין ארוחות כיד המלך או להכין בעצמכם במטבח המאובזר והמפנק.

חופשה בעמק המעיינות היא חופשה לכל ימות השנה ולכל הרכב. יש בה טבע, אוכל, נוף, אטרקציות ואווירה. אז, בואו, העמק מחכה לכם!

לינה בבית שאן

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה