יעדים מיוחדים המתאימים לחופשות ונופשונים למבוגרים

העולם מתמלא בצלילי מוזיקה, בריח אוויר צח ובצליל השמש באופק, אך גם ברומנטיקה באוויר.

זוגות המחפשים יעד DIY בחוץ לירח הדבש שלהם ימצאו את כל מה שהם צריכים ב- Kauai

האי הרומנטי הזה באוקיאנוס האטלנטי הוא גם אידיאלי עבור זוגות המחפשים מנוחה אחרי היום הגדול. הוואי הייתה מאז ומתמיד אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשות מבוגרים רומנטיות, לכן דאגו להזמין אותה לשהייה באתר Four Seasons Resort Hualalai. אטלנטה היא מקום נהדר לחתונות וירח דבש מכיוון שיש כל כך הרבה דברים רומנטיים לבני הזוג לעשות.

מי שרוצה חופשות קרובות יותר – בצפון הארץ, יכול להכנס לאתר של עמותת מילב ולמצוא שם חופשות למבוגרים

תוכלו להוסיף תוכנית הגנה על נסיעות לכל חבילת הכל כלול שתזמינו עם Apple Vacations ולסנן את החיפוש אחר חבילות הכל כלול עם הצעות לכל המשפחה

שכרו וילה, מצאו מלון נחמד עם בריכה וכל משפחתכם תיהנה מחופשת חוף נהדרת. אתה יכול לעשות, לתת דרכון לאימון, לצאת לטיול בחוף הים או אפילו לצאת לטיול יום באחד מההפלגות הפופולריות ביותר בעולם. הוסף עוד כמה אפשרויות כדי להתאים עוד יותר את נסיעותיך לאינטרסים של המשפחה שלך והוסף תוכנית הגנה על נסיעות לטיול שלך.

תוכלו להזמין אתר נופש לכל אורך הרפתקאות עם Apple Vacations

כדי להתאים את ירח הדבש לציון. תוכלו לחקור את ההרים, ליהנות מהנוף, לנוח ולהירגע על חוף שוגר, המציע נופים של ציון, הפארק הלאומי ציון וסולט לייק הגדולה. לחלופין, תוכלו ללון באחד משלושת אתרי הקמפינג כדי למקסם את זמנכם בחיק הטבע.

לא כל אתרי הנופש הכל כלול למשפחות וצעירים זהים, אך זו בהחלט אחת החוויות הטובות יותר. את חווית החג האמיתית אי אפשר לשכוח כאן, מה שהופך אותה ליעד המושלם עבור מבוגרים עם ילדים ומבוגרים.

למשפחות שאוהבות מים, אוהבות מים ומעדיפות חופשת הכל כלול, או לילדים קטנים המחפשים זמן רומנטי לבד. למשפחות שאוהבות לטייל עם המשפחה ולמי שמעדיף חופשות הכל כלול.

לקבלת רעיונות נוספים לטיולים משפחתיים

עיין במדריך שלנו ליעדים הטובים ביותר למבוגרים ומשפחות עם ילדים בהוואי. המשך לקרוא לקבלת טיפים נוספים לטיולים, כגון "15 הדברים הטובים ביותר לילדים במאווי" ו"החופשות המשפחתיות הטובות ביותר לילדים בהוואי ".

ישנם יעדי ירח דבש זולים וידידותיים ברחבי העולם המציעים חופשות רומנטיות מבלי לשבור את הכיס

החשוב מכל, אתרי נופש הרריים אלה הם יעדי נופש עצמאיים, ותוכלו למצוא מקומות שהחדר שלכם נמצא ממש צעדים ספורים מהמים. גלה עוד על היעדים הטובים ביותר למבוגרים עם ילדים בארה"ב ובקנדה במדריך שלנו ליעדים הפופולריים ביותר לילדים.

אם אתם מחפשים חופשה רומנטית עם ירח הדבש שלכם, קראו את המדריך שלנו ליעדי ירח הדבש הטובים ביותר לזוגות וקבלו את הדרך בארה"ב לבד.

ראש אל הוקס קיי

אתר נופש חוף קלאסי בפלורידה המציע וילות עם מספר חדרי שינה המיועדות לחופשה משפחתית מושלמת לדורות רבים. מפרץ קלאב מד סנדפייפר מציע לאורחיו וילה פרטית על חוף הים עם בריכות פרטיות, חופים פרטיים וביתות פרטיות. חדרי השינה הרבים והחדרים הסמוכים, הצוות הקשוב, אפשרויות האוכל והשתייה המצוינות, כמו גם הבריכה ומרכז הבריאות גורמים לביקורות לזרוח. סעו אל נץ קיי, אתר נופש קלאסי בפלורידה המציע מגוון פעילויות לילדים המהנות לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים.

אם עדיין לא החלטת על יעד, הנה כמה מהיעדים המשפחתיים הבוגרים הטובים ביותר בארה"ב ובעולם. אז אם יש לך דרכון מוכן, רשימת הרעיונות שלך לחופשות משפחתיות עם היעדים המיוחדים האלה תהיה גדולה עוד יותר.

אתר נופש הכל כלול זה ממוקם ממש על החוף והוא מהטובים ביותר בקריביים ובמקסיקו

החופים היפים וקו החוף הבתולי הופכים אותו למבודד, אך עבור מותרות מזדמנים כאן היעד המושלם לחופשה משפחתית באחד היעדים הבוגרים הפופולאריים ביותר בעולם.

אם אתה רוצה לנוח על החוף

לעשות סדר בתרבות שלך ולהתרחק מהכל, סן טרופז היא המקום המושלם להישאר בו. אם אתם נוסעים ללנאי עם יקירכם, תרגישו שאתם נמצאים בתוך ארץ פלאות טרופית אם תישארו לילה אחד באחד היעדים הפופולריים ביותר למבוגרים בעולם.

החופים הטובים ביותר באי לא נמצאים כאן

אך באתרי הנופש הכל כלול מקבלים בדרך כלל יחס מחיר-ביצועים מעולה. המתואר בצורה הטובה ביותר כיעד נופש למשפחות שאוהבות להישאר פעיל, אתר נופש זה כולל משהו בשבילכם. להלן רשימה של 12 אתרי נופש בארה"ב הכוללים באופן מלא ומציעים חבילות ומבצעים מיוחדים הכוללים רבים מהתכונות של אתר נופש הכל כלול. כל הטיסות, ארוחות המלון והמשקאות כלולים במחיר, כמו גם גישה למגוון פעילויות ופעילויות למבוגרים כמו שחייה, שנורקלינג, קיאקים, גולף ועוד.

 

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה