יוצאים לקמפינג? שלא ייגמר הגז באמצע

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם יוצאים לקמפינג בטבע בוודאי ברורה לכם החשיבות של גזיה (או כירת גז) המשמשת לבישולים כמו הכנה של משקאות חמים, ארוחות קטנות עד גדולות וכדומה. אחת הסוגיות שתמיד צריך להתמודד איתן לקראת היציאה לטבע היא בלוני הגז שיספיקו לכל הבישולים המתוכננים, ובשורות הבאות נבדוק איך עושים זאת בצורה נכונה.

להכיר את גדלי הבלונים

בקטגוריה של בלוני הגז לגזיות בולטים במיוחד הבלונים הקטנים, כמו למשל בלון גז חד פעמי 230 הברגה, בלון הברגה יחסית גדול של 450 גרם, בלון ניקוב קטן יחסית של 190 גרם וכדומה. לכן הדבר הראשון שצריך להבין הוא כמה זמן עבודה צפוי לכם מכל בלון. אם ניקח לדוגמא בלון של 190 גרם גז תקבלו ממנו בערך שעה וחצי של עבודה, בלון של 230 גרם ייתן לכם בערך שעתיים ובלון של 450 גרם יתן בערך שלוש שעות וחצי של עבודה על גזיה סטנדרטית.

ומה זה אומר מבחינתכם? ככול שתיקחו בלון קטן יותר כך תצטרכו להחליף אותו בתדירות יותר גבוהה. אז אם אתם יוצאים למשל לטיול של יומיים או שלושה בטבע מן הסתם תרצו להצטייד בארבעה או אפילו חמישה בלוני גרם גז 190 גרם, ולעומת זאת כנראה שיספיקו רק שני בלונים של 450 גרם גז. ובכל מקרה, המשמעות היא שבכל פעם שיוצאים לטבע יהיה צורך לקנות בלונים חדשים.

אולי תעדיפו בלונים גדולים יותר

היתרון של הבלונים הקטנים הוא בניוד שלהם. כידוע מדובר בבלונים ממש קטנים שאינם תופסים מקום נכבד בתא המטען של הרכב וכמובן שזוהי האופציה עדיפה למי שמתכוון לטייל עם תרמיל על הגב. עבור המטיילים מיטיבי הלכת ברור שישנה חשיבות לבלון התופס כמה שפחות נפח בתיק. יחד עם זאת, אם צורת הבילוי שלכם מתמקדת יותר בישיבה בטבע ובהקמת מחנה ללילה, כאשר במהלך היום אתם מתנועעים עם הרכב הפרטי, יכול מאוד להיות שתעדיפו בלונים של 2.5 קילוגרם גז או אפילו חמישה קילוגרם.

ההבדלים בזמן העבודה הינם משמעותיים. לדוגמה, בלון של 2.5 קילוגרם גז יכול לתת לכם בין 15 ל-20 שעות עבודה של גזיה סטנדרטית. במילים אחרות, לא תצטרכו לדאוג בכלל אם נשאר לכם גז, לא רק במהלך יציאה אחת לטבע אלא אפילו במהלך 3 או 4 יציאות. זה כמובן הרבה יותר נוח מאשר לדאוג בכל פעם מחדש לקנייה של בלונים חדשים. יתר על כן, כיום ניתן להחליף את הבלונים בלי לגשת לחנות, אלא פשוט להתקשר לספקית הגז שלכם במידה שהיא נותנת את השירות הזה

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה