טיול ולינה במושבה הגרמנית

מלון בוטיק ירושלים – אם עוד לא ביקרתם במושבה הגרמנית בירושלים, אתם חייבים לבקר בה. זוהי שכונה אשר נבנתה בסוף המאה ה19 על ידי חברי התנועה הטמפלרית מגרמניה.

השכונה ממוקמת במרכז העיר וקשה להתעלם מבתי האבן הרבים שבה. בשכונה מתקיימים סיורים לכל המשפחה, יש בה בתי קפה ומסעדות, חנויות בוטיק, כמה פינות חמד נסתרות, ואווירה טובה. מלון בוטיק ירושלים במושבה הגרמנית ובאזור מציע חווית אירוח מוקפדת ומשובחת, ותוכלו להנות מביקור במושבה לצד אתרים נוספים בירושלים.

מה עושים במושבה הגרמנית

מלון בוטיק – המושבה הגרמנית מזכירה מאוד כפר אירופאי מוקפד ואסתטי, ואפילו משיטוט בשכונה בין הרחובות ובתי הקפה תוכלו להנות מאוד. מומלץ לעצור לקפה בבית קפה מקומי ולהנות מהאוויר והבתים הציוריים היפים. אחד ממוקדי הביקור שבשכונה הוא בית הקהילה בעמק הרפאים. הבית שימש כמרכז קהילתי לעדה הטמפלרים ובמקום התקיימו הופעות. אתר נוסף הוא מנזר האחיות ברחוב לויד ג'ורג' ובמתחם ישנה כנסייה, בית ספר ואכסנייה. אפשרויות הלינה במושבה הגרמנית הן מצוינות. מלונות בירושלים במושבה הגרמנית מציעים חבילות נופש משולבות ותוכלו להנות מנופש של לילה אחד או יותר.

אדריכלות במושבה הגרמנית

מלון בוטיק – קשה לפספס את האלמנט האדריכלי שבה. לטמפלרים נודע סגנון הבנייה המיוחד שלהם והוא ניכר בחלקי השכונה. סיור בשכונה משקף היטב את המבנים השונים של העדה כמו את בתי הספר, בתי המסחר, בית זנדל ועוד. ניתן בהחלט לשלב סיור במושבה הגרמנית ביחד עם לוקיישנים נוספים בעיר, כמו למשל בעיר העתיקה, שוק מחנה יהודה, ארמון הנציב ועוד. אם אתם מעדיפים ללון מחוץ למושבה הגרמנית תוכלו בהחלט למצוא מבחר של מלונות איכותיים במרכזה של העיר באזור המדרחוב למשל, או באזורים נוספים, וגם בכניסה לעיר. תוכלו לצאת לסיור במושבה הגרמנית אליו תגיעו מכיוון גם הפעמון. לביקור בגן הפעמון עצמו מומלץ להקדיש שעה עד שעה וחצי, ופשוט להנות משבילי הגן, מהליכה בהם ומשלווה ונוף ירושלמי יפה. חשוב מאוד לשריין מקום לינה בעיר מראש, בשל הביקוש הרב של מבקרים ללון בעיר. מלונות בירושלים מציעים מגוון חבילות לינה ונופש.

קרדיט צילום: pixabay

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה