חופשה ישראלית:ראש פינה העיר המזמינה ביותר בישראל

חופשה ישראלית המצטיינים. חברת Booking.com מודיעה היום על פרסי Traveller Review Awards 2021. בהם זכו יותר ממיליון שותפים מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם – 3,019 מישראל.

חופשה ישראלית. מה הכי חשוב לישראלים בחופשה?

במסגרת ה-Traveller Review Awards 2021 של Booking.com. התגלו נתונים ותובנות לגבי ההעדפות של המטיילים במהלך השנה האחרונה. לדוגמה, אם מסתכלים על חוות דעת. שכתבו אורחים מישראל על מקומות אירוח שזכו בפרס. מגלים שהם נותנים את המשקל הרב ביותר לאיכות אנשי הצוות במקום האירוח. ולאחר מכן לניקיון ולמיקום אתר הלינה (בסדר יורד).

אלה הקטגוריות עם הציונים הכי גבוה.

מתוך כלל הקטגוריות שישראלים דירגו אחרי השהייה שלהם. ההעדפות שלהם תואמות למגמה הכללית בעולם. לפיה הזוכים והזוכות של Traveller Review Award 2021 קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר על קטגוריית אנשי הצוות. ואחריה הניקיון והמיקום. כמו כן. באופן די טבעי נראה כי לאנשים יש גם יותר מודעות לבריאות ולהיגיינה בעקבות השנה האחרונה.

מתוך חוות הדעת עולה. כי הציון עבור קטגוריית הניקיון של הזוכים באופן גלובלי. היה גבוה ב-17% בממוצע מציון הניקיון של מקומות אירוח שלא זכו בפרס. מה שהופך השנה את קטגוריית הניקיון. לחלק מכריע בחוויית אירוח מושלמת בקרב מטיילים בכל העולם.

עשרת היעדים המזמינים ביותר בישראל בשנה החולפת

בישראל ישנם מספרים יעדים שהצטיינו באירוח. שהעניקו למבקריהם בשנה החולפת ובעקבות כך זכו לתואר. היעדים המזמינים ביותר בארץ (על בסיס חוות הדעת של האורחים).

היעדים הישראלים מתפרשים על פני כל רחבי המדינה. ומציעים מבחר אפשרויות כמו חופשה על החוף. זמן איכות בחיק הטבע. או טיול שופע תרבות בעיירות קטנות וערים גדולות.

במקום הראשון נמצאת פנינת התיירות הגלילית. ראש פינה. שמובילה בכמות מקומות האירוח הזכאים שזכו בפרס. מיד אחריה ברשימת העשירייה הפותחת אפשר למצוא את עכו, מצפה רמון, חד נס, ערד, נצרת, באר שבע, אילת, קיסריה וחיפה.

לצד ההובלה של ראש פינה ומצפה רמון במחוזות צפון ודרום בהתאמה. הרצליה היא העיר המובילה במחוז המרכז באיכות הכנסת האורחים שלה. על פי חלוקת הדירוג למחוזות ארציים.*

ספקי התחבורה לא נותרו מחוץ לדירוג

לפי מחקרים אחרונים של Booking.com. כמעט שליש (32%) מהמטיילים הישראלים יצאו בשנה האחרונה לטיול בארץ. שמטרתו ביקור משפחה וחברים. ומעל לשליש מהישראלים (33%) טיילו יותר בתוך גבולות המדינה ב-2020 בהשוואה ל-2019. שזה די דומה לנתון העולמי שעומד על 32%.  לצד העלייה בביקוש בשווקים מסוימים, התעורר צורך לאמץ במהירות אמצעי ניקיון מוקפדים יותר בין איסוף לאיסוף, לייצר פיקוח על עטיית מסכות, לדאוג לאספקת חומרי חיטוי, ולשמור על ריחוק במטרה לצמצם את המגע עם הלקוחות ועוד.

חופשה בישראל
חופשה בישראל צילום עמיעד טאוב

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה