המצפה התת ימי באילת – חוויה מיוחדת לכל המשפחה

קרדיט תמונה FREEPIK

 

אילת פותחת את שעריה בפני תיירים מישראל ומחו"ל לכל אורך השנה, וכמובן גם בימי הקיץ. זוהי עונה נהדרת לשלב בין החום של המדבר ובין קרירות המים של הים האדום, כאשר מתחת לפני המים ממתינים לכם שלל יצורים מסתוריים, צבעוניים ומדהימים. ולמי שרוצה לראות את הפלאים הללו בדרך המתאימה לכל המשפחה, ומחפש אטרקציות באילת לילדים ומבוגרים, כדאי להכניס את המצפה התת ימי לפעילות המתוכננת.

שעות רבות של למידה וכיף

לא בכדי זוכה המצפה התת ימי להערכה רבה, לפרסום ולפופולאריות כבר יותר מ- 45 שנה. מדובר במתחם ענק המורכב למעשה ממתחמים רבים – אשר כל אחד מהם מוקדש לפלא טבע אחר. המצפה בנוי על מנת לספק חוויה מיוחדת לכל המשפחה, ועושה זאת בדרכים שונות. כך למשל, מעת לעת יש במתחם המצפה משחקים משפחתיים עם חידונים, הפעלות ופרסים, ויש מדי יום פעילויות מיוחדות כגון הדרכות והסברים, האכלות של דגים, כרישים וצבי ים, ועוד.

כל אלו הם כמובן תוספת לאטרקציות הרבות של המצפה. כך למשל, אחת האטרקציות היותר חדשות במקום היא האקווה דום, שמפגישה את ההורים וילדיהם עם עולם הלווייתנים. אין עוד מקום כזה בישראל המעניק חוויה לימודית עוצרת נשימה, עם מסך תלת מימד 360 מעלות שעליו מוצגים היונקים האינטליגנטיים והידידותיים הללו. עוד מתחם מרהיב ביופיו הוא אקווריום הדגים הנדירים, או יותר נכון שלושים וחמישה אקווריומים שבהם חיים למעלה משמונה מאות סוגי דגים נדירים, ועימם גם אלמוגים, טורפים, חסרי חוליות ועוד. למשל, המדוזות המהפנטות שזוהרות בחושך ישאירו זיכרון חזק אצל כל ילד.

וזו רק ההתחלה…

המצפה התת ימי מציע עוד שורה ארוכה של אטרקציות ומתחמים מלהיבים. מבחינת הפעילויות, כדאי לשקול הצטרפות לשיטט על הסירה המפורסמת קורל 2,000, בעלת גוף הזכוכית, הלוקחת אתכם לשייט מרהיב ביופיו מעל השוניות המדהימות של שמורת האלמוגים והגנים היפניים. כמו כן, לאמיצים שבחבורה יכולה להתאים צלילת היכרות בליווי צוללן בבריכת חתולי הים שבמצפה. יש כמובן עוד מתחמים רבים אחרים, ביניהם המגדל המפורסם של המצפה, שהממוקם בדיוק במקום בו השוניות של מפרץ אילת הן היפות ביותר, או בריכת צבי הים שבה מגדלים ומאכילים את הצבים עד הגיעם לבגרות, וכן עולם הכרישים שבו הולכים במנהרה מתחת לצד הדגים הטורפים.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה