בריכות עם נוף – כתבה מפנקת בנושא

בריכות עם נוף, בריכות על הגג ועוד שלל בריכות מפנקות באדיבות אתר Booking.  הפרסום נולד הודות למחקר* שנערך לאחרונה על ידי Booking.com מגלה כי עבור יותר ממחצית (61%) מהמטיילים הגלובליים הרצון לנוח, להירגע ולפרוק מתחים מהווה את המוטיבציה לצאת לטיול של אחרי סגר, כאשר צלילה אל תוך עומק המים הכחולים היא ההגדרה המדויקת ביותר לשלווה עבור רבים מהם.

בזמן שההגבלות כיום על אתרי שחייה קצת הוקלו, Booking.com משתפת את הבחירה שלה עבור כמה מבריכות השחייה הייחודיות והמעוררות ההשראה בישראל – עם נוף שיעצור את נשימתכם.

הנה הבריכות שאפשר להירגע בהן בחודשי הקיץ החמים.

מלון אורינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים מציע בריכה על הגג המספקת נוף מרהיב על העיר הרוחנית ירושלים, שבהחלט יכולה להמחיש את האמירה "ירושלים וערים סביב לה". אורחי המלון יכולים ליהנות ממתחם בריאות הכולל, אמבט עיסוי, חמאם ומתקני כושר. המיקום המרכזי שלו הופך אותו לנקודת המוצא המושלמת לחקור מגוון עצום של אטרקציות מקומיות, כולל מתחם התחנה הראשונה, גן הפעמון המשתרע וכן שפע של מסעדות וחנויות בוטיק סמוכות.

בריכות עם נוף בירושלים
בריכות עם נוף ירושלמי צילום: BOOKING

מלון הריץ-קרלטון בהרצליה

מלון הריץ-קרלטון בהרצליה ממוקם במרינת העיר, ממש מעל לקניון ארנה ובו ניתן למצוא בריכת שחייה משגעת על הגג, שמשקיפה על הנמל והים הכחול. בזמן השהייה בבריכה אפשר לבחור מבין שלל האפשרויות שמציע בר-הטרקלין שממוקם לצידה, כמו קוקטיילים ייחודיים, או פשוט להתיישב במושבי הטרקלין בעת שקיעה בהם תוכלו לספוג את הנופים הסוחפים. המלון מציע גם חדרים אלגנטיים, מרכז בריאות וספא וכן מגוון מסעדות.

מלונות עם בריכה הרצליה
צילום: BOOKING

ווסט לגון ריזורט נתניה

בריכה נוספת שמספקת נוף מיוחד עם תצפית ישירה לים, נמצאת במלון ווסט לגון ריזורט נתניה, בה תוכלו להתרפק על כסאות מפוארים ונוחים שהופכים את הסיטואציה לזמן מושלם לקחת פסק זמן ולהירגע. לבריכה המיוחדת הזו יש כמה זוויות ראייה המספקות תחושה ממשית כאילו אתם מרחפים בתוך המים, ישירות מעל פני הים. תוכלו ליהנות גם מהמרפסת המוצלת בחדרים, מרפסת שמש שקיימת במקום, כמו גם מהמזנון באתר, או לקחת לגימה מאיזה קוקטייל טעים.

בריכות עם נוף בנתניה
צילום: BOOKING

פאבליקה ישרוטל אוטוגרף קולקשן

נוף פנורמי עוצר נשימה הוא בדיוק הסיבה לשהות במלון פאבליקה ישרוטל אוטוגרף קולקשן. לאחר טבילה בבריכת האינפיניטי האקסקלוסיבית על הגג בקומה השביעית, יכולים האורחים לשכב תחת שמשיות, לספוג את אור השמש לצד מוזיקה רגועה ומרגיעה או אפילו ליהנות מהמסעדה, מרכז הכושר, והבר באתר.

מלון עם בריכה מגניבה
צילום: BOOKING

מלון פרימה לינק

גם בפתח תקווה תוכלו למצוא את מלון פרימה לינק עם בריכה על הגג שמספקת נוף אורבני על אם המושבות. המלון, ממוקם בקומות ה- 14 עד 19 בבניין, ממוקם סמוך לאיזור העסקים, הבילויים והקניות של העיר ומתאים לחופשה אישית אך גם למטרות עסקיות.

מתודולוגיה

* המחקר שמצוין מעלה הוזמן על ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב דגימה של מטיילים מבוגרים אשר טיילו במהלך 12 החודשים האחרונים. סה"כ נשאלו 4,708 משיבים, ביניהם 826 מגרמניה, 969 מצרפת, 942 מאנגליה, 972 מאיטליה ו-1,000 מארה"ב. המשיבים ענו על סקר מקוון בין התאריכים 24 באפריל ו-1 במאי 2020.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה