בואו עם הילדים ליהנות ממגוון חוויות מיוחדות באילת!

קרדיט תמונה FREEPIK

העיר הדרומית של ישראל מציעה מגוון רחב מאוד של חוויות ואטרקציות בלעדיות לילדים, שגם מבוגרים יכולים ליהנות מהן ולזכות בזמן איכות וברגעים בלתי נשכחים. בשורות הבאות נסקור כמה מהחוויות היותר מיוחדות שאפשר למצוא באילת ובסביבותיה.

המצפה התת ימי

אין ספק שמבין אטרקציות לילדים באילת המצפה התת ימי נמצא בליגה משלו. מאחר שאת המצפה הקימו כבר בשנת 1975 סביר להניח שגם אתם ביקרתם בו אי שם בילדותכם ולאורך השנים, ופגשתם את האלמוגים הצבעוניים, את הדגים הססגוניים, הכרישים, הצבים, עטלפי וחתולי הים, וכן הלאה. את ההתרגשות והפליאה שהתעוררו בכם אז תוכלו להעניק גם לילדיכם, ולהביאם אל שלל המתחמים המוכרים, האהובים וגם החדשים של המצפה התת הימי.

בין היתר, במצפה ממתינים לכם מתחמים של דגים נדירים, דגים הזוהרים בחושך, בריכת הצבים שבה מתקיימות גם האכלות מדי ים, עולם הכרישים שבו אפשר ללכת במנהרה שקופה מתחת לכרישים ולבעלי חיים ימיים אחרים ששוחים מעליכם ולצדדיכם. כמו כן, אפשר כמובן לרדת עד 6 מטרים מתחת לפני המים במגדל של המצפה הממוקם בדיוק במקום בו הריף הוא המדהים ביותר, אפשר לצאת לשייט בספינה השקופה קורל 2000, ועוד הרשימה ארוכה. חשוב לציין שהכרטיס של המצפה התת ימי תקף ל- 3 ימים, כך שניתן לחזור אליו שוב ושוב ולתזמן את הביקורים בו עם חוויות אחרות שתכננתם.

פלאי הטבע באילת

אם יש משהו שאילת בורכה בו הוא טבע מרשים, ייחודי ובלתי נדלה. אמנם העיר מציעה גם חוויות מופלאות ומודרניות כמו מתחמי פעילות אקסטרים, קניונים ומרכזי קניות חדישים, החלקה על הקרח ועוד, אך במאמר זה נתרכז באיכויות והחוויות הטבעיות. אם כן, ניתן לסור אל ריף הדולפינים כדי לפגוש מקרוב את בעלי החיים החכמים והמרשימים, כאשר עך החוף גם יש מסעדה, בית קפה ופינוקים נוספים. אפשר גם לגשת עם שנורקל ומסיכה אל החוף של קצא"א שנפתח לא מזמן לציבור הרחב ובו שונית אלמוגים שנשתמרה היטב, או פשוט לסור לאחד החופים האחרים כמו שמורת האלמוגים. את השנורקלים, הסנפירים והמסכה אפשר כמובן לקנות אך גם להשכיר באחד ממועדוני הצלילה שעל החוף.

גם סביבת ההרים העוטפים את אילת מציעה שלל חוויות מקסימות. לדוגמא, אפשר לצאת לטיולים רגליים או באופניים, בג'יפים או בטרקטורונים ואפילו על גמלים – ולהסתובב בין הקניונים, הנקיקים והאבנים הצבעוניות. יש לא מעט חברות שגם מציעות אירוח מדברי אותנטי כחלק מחוויית המסע במדבר.

האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באילת

כיאה לעיר התיירות המובילה בישראל, מציעה אילת אטרקציות רבות ומגוונות לילדים (וגם למבוגרים). ניתן בשורות הבאות נסקור את האטרקציות הכי אהובות על הילדים, מהן ניתן

להזמנת חופשה