מחפשים אטרקציות באילת?

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מחפשים אטרקציות באילת בוודאי לא תתקשו למצוא כאלו. העיר הדרומית מובילה את ישראל מבחינת התיירות ובהתאם לכך מציעה שורה ארוכה של אטרקציות המתאימות גם לילדים וגם למבוגרים.

בילויים באילת

אם אתם נוסעים לאילת עם ילדים ונוער תוכלו לקחת אותם לקשת רחבה של מקומות ואטרקציות מיוחדות. לדוגמה קניון אייס מול הוא אחת האטרקציות היותר מבוקשות בעיר הדרומית. מדובר במרכז קניות המציע שלל חנויות מותגים ואחרות, מתחם ענק של סימולטורים ומשחקי וידאו לילדים מהמתקדמים ביותר בישראל, וזאת בנוסף למשטח גדול של החלקה על הקרח. אכן, להחליק על הקרח באמצע המדבר זו ללא ספק חוויה חביבה ביותר.

עוד מקום המושך הרבה צעירים הוא מתחם top 94 שנמצא בחלק הצפוני של העיר לכיוון קיבוץ אילות, אשר בו יש קיר טיפוס גדול ופעילויות ספורטיביות מגוונות לילדים, נוער וגם למבוגרים צעירים ברוחם. מעבר לכך הים האדום בפני עצמו מציעה מגוון רחב של אטרקציות כמו למשל ריף הדולפינים שבו אפשר לראות מרחוק ולשחות קרוב ליצורים הימיים המופלאים, חוף קצא"א שנפתח לאחרונה עם שוניות יפהפיות, צלילת היכרות עם מדריך באחד ממועדוני הצלילה הפזורים על החוף, וכמובן שאפשר גם להשכיר או לקנות שנורקל, מסכה בסנפירים ולשייט מעל לשוניות המרהיבות.

לא לשכוח – המצפה התת ימי

יש עוד המון אטרקציות באילת, למשל יציאה לטיולים בהרים שמסביב. אם יש לכם ג׳יפ תוכלו לעשות את זה בכוחות עצמכם ואם לא ניתן גם לצאת לטיולים רכובים על גבי ג׳יפים, טרקטורונים, ורייזרים, לטיול גמלים עם אירוח אותנטי, לטייל על אופניים ועוד. יחד עם זאת, אין ספק שמעל כל האטרקציות באילת נמצא המצפה התת ימי שאסור לוותר על הביקור בו.

המצפה התת ימי פתוח כל יום בין 9 בבוקר ל- 4 אחרי הצהריים והכרטיס שאתם קונים אליו יהיה תקף לשלושה ימים כך שתוכלו לחזור שוב ושוב. במצפה קיימים מתחמים רבים כמו עולם הכרישים, בריכת צבי הים, אקווריום של דגים נדירים, המגדל שיוריד עד שישה מטרים מתחת לפני המים, אקווריום של דגים זוהרים בחושך ועוד. זאת זאת לצד אטרקציות מלהיבות במיוחד כמו שייט בספינת זכוכית מעל לשמורת האלמוגים והגנים היפנים, צלילת היכרות בבריכת עטלפי הים ,האכלה של צבי ים וכרישים, ועוד.

טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים מציע מסע בלתי נשכח מלא בנופים מגוונים, תרבות עשירה ואירוח חם. עם למעלה מ-7,000 איים, הפיליפינים מציעים מגוון יעדים הנותנים מענה לתחומי עניין

3 סיורים עירוניים שאסור לכם לוותר עליהם!

הערים חיפה, עכו ונצרת, השוכנות בצפון הארץ, מציעות שילוב שובה לב של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. לכל עיר קסם ייחודי שיותר בכם זיכרונות נהדרים. יציאה

להזמנת חופשה