אטרקציות מומלצות לילדים באילת – מדריך שלם להורים

קרדיט לתמונה Freepik

העיר הדרומית שליד הים האדום היא ליעד מבוקש לחופשה על ידי משפחות רבות בארץ, בזכות חבילה שלמה שהיא מספקת של אטרקציות לכולם, לרבות הילדים. אז אם אתם מתכננים נופש באילת קבלו רשימה של מיטב אטרקציות שיש לעיר התיירות להציע לכם בים, בעיר ובמדבר.

 אטרקציות לילדים בים

כשמדברים על אילת, אטרקציות קשורות קודם כל לים האדום השופע בצמחיה ודגה טרופית טמהווה את מוקד המשיכה העיקרי בעיר. אטרקציות באילת לילדים הקשורות לים כוללות בין היתר:

 

  • מבין אטרקציות באילת לילדים יש מקום של כבוד למצפה התת ימי, כמתחם מרהיב וגדול שיש משפחות שמקפידות לחזור אליו בכל חופשה בעיר. במתחם יש אקווריומים עוצרי נשימה של דגת הים האדום לרבות בריכות מיוחדות לכרישים, אולם קולנוע תלת ממדי מרהיב, פעילויות מובנות לכל המשפחה ועוד.
  • שמורת ריף הדולפינים מאפשרת לשחות ולצלול בקרבת הדולפינים כחוויה מיוחדת של פעם בחיים.
  • שמורת האלמוגים באילת ששוקמה על ידי רשות הטבע והגנים, מהווה מוקד משיכה לכל המשפחה עם מיקום מושלם לשנרקול לצד מגוון עשיר של דגה וצמחייה ימית ייחודית לאזור.

אטרקציות לילדים בעיר עצמה

לצד חופי הים של אילת, בעיר עצמה יש שפע של אטרקציות קבועות או זמניות לילדים ולכל המשפחה. למשל, יש בעיר מתחמי פעילות ייחודיים לילדים כמו סקייט פארק, מתחם החלקה על הקרח, מתחם נינג'ה, ממלכת הילדים של מלונות ישרוטל, מנהרת ריחוף ועוד. כמו כן, מי שרוצה יכול להנחיל לילדיו באילת מעט תרבות, בין אם במוזיאון היסטורי המספר את סיפורה של העיר, לגלריה המציגה עבודות של אומנים מקומיים ועד לקבוצת תיאטרון המעלה הצגות מקוריות ומיוחדות לילדים.

בנוסף לכך, באילת עולים כל הזמן מופעים מרשימים ומושקעים כמו מופע הריקוד והאקרובטיקה WOW בנוסח ברודווי, או מופע ונטו החדש עתיר הפירוטכניקה הממוקד בנושאי איכות הסביבה.

אטרקציות במדבר העוטף את העיר

בהיותה מוקפת במדבר בתולי ומרהיב, הנופשים באילת יכולים גם למצוא שפע של אטרקציות בטבע. למשל, למי שמגיע לאילת בחגים בעונות המעבר, שמהוות עונות נדידה של ציפורים, כדאי לבקר בפארק הצפרות שבשולי העיר שיש בו נקודות תצפית, ובריכות של מים מתוקים ומלוחים. כמו כן, מי שרוצה להעמיק למדבר יכול לנסוע לקניון האדום למסלול הליכה מרהיב בינות לצוקי חול צבעוני. זאת בנוסף לעוד מגוון מסלולי טיול שניתן לבצעם ברגל או עם גמלים, ג'יפים וטרקטורונים.

טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים מציע מסע בלתי נשכח מלא בנופים מגוונים, תרבות עשירה ואירוח חם. עם למעלה מ-7,000 איים, הפיליפינים מציעים מגוון יעדים הנותנים מענה לתחומי עניין

3 סיורים עירוניים שאסור לכם לוותר עליהם!

הערים חיפה, עכו ונצרת, השוכנות בצפון הארץ, מציעות שילוב שובה לב של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. לכל עיר קסם ייחודי שיותר בכם זיכרונות נהדרים. יציאה

להזמנת חופשה